پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

استاد علیرضا پناهیان , چگونه یک نماز خوب بخوانیم , جلسه ی اول

http://www.kheimehnews.com/images/docs/000002/n00002215-b.jpg
استاد علیرضا پناهیان, چگونه یک نماز خوب بخوانیم, جلسه ی اول

یه بار یک استاد دانشگاه گفت بچه ام نماز نمی خواند، گفتم نماز را چگونه برای بچه ات تعریف کردی؟ گفت: خوب گفتم نماز عشقبازی با خداوند است راز و نیاز با خداوند است، گفتم خوب اشتباه کردی دیگه، بچه هی رفته سراغ نماز دیده عشق کو، راز کو، من اگه راز داشته باشم خوب همین جوری به خدا میگم، عشق بازی هم بعدا می کنم، حالا چرا حالا کار دارم درس دارم ... ما اینقدر عشق نداریم که هر روز ما را پنج مرتبه بکشه در خونه خدا، خب بچه همیشه خودش را شکست خورده در نماز می  بیند می بیند طرفی از نماز نبسته از نماز زده می شود.

(کلیپ صوتی)     دانلود: اینجا     زمان: 4:54     حجم:740kb


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد