پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

شهید دیالمه حقایقی درمورد میرحسین موسوی بیان کرد که بعد از 27 سال

مشاور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با استناد به نوار سخنرانی شهید دیالمه به عنوان نمونه ای از هوشمندی سیاسی یک جوان در اوایل انقلاب گفت: شهید دیالمه 2، 3 روز پیش از شهادت به خط مشی و دیدگاه های مهندس میرحسین موسوی می پردازد و طرز تفکر او را شدیدا زیر سوال می برد و مخالفت خود را به عنوان یک نماینده مجلس با وزیر امورخارجه شدن او بیان می کند و حقایقی را مطرح می کند که ما امروز بعد از 27 سال به آن پی برده ایم.


    به گزارش رجانیوز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در اردوی آموزش سیاسی دانشجویان دانشگاه های کشور که به همت معاونت سیاسی نهاد نمایندگی برگزار شد، از دانشجویان خواست برای بهبود وضع معنوی جامعه سیاسی تلاش کنند، از بینش سیاسی عمیق برخوردار باشند و از شهید دیالمه به عنوان یک دانشگاهی سیاسی نمونه نام برد.
    پناهیان با بیان اینکه چرا عرصه سیاست در نظام جمهوری اسلامی ایران باید این قدر تشنج زا باشد، گفت: امروز عرصه سیاست در کشور ما از معنویت آنچنان که باید پر بهره نیست که باید به دست شما جوانان دانشجو به مسیر اصلی اش باز گردد تا یک ذره غل و غش در سیاست نباشد.
    وی این انتخابات را با همه مشکلاتی که داشت، مایه روشنگری هر چه بیشتر خواند و اظهار داشت: این روشنگری ها همچنان ادامه خواهد داشت منتها هر چه شما دانشجویان به عنوان گروه پیشتاز در فضایی آکنده از عقلانیت و انصاف روشنگری کنید، هزینه ها کمتر خواهد بود.پناهیان همجنین گفت: امروز در جامعه ما اگر تنها 313 سیاستمدار با تقوا و درجه یک وجود داشت، حضرت ولی عصر(عج) ظهور می کردند و همین موضوع نشان می دهد که هنوز ما نتوانسته ایم رابطه درستی میان سیاست و تقوا برقرار کنیم.
    پناهیان با تشریح ابعاد و وجوه پدیده “تحمیل به ولایت” گفت: بعد از تحمیل آتش بس نبرد صفین به امیرالمومنین و تحمیل حکمیت به حضرت و حتی تحمیل نماینده ابوموسی اشعری به حضرت، فرمودند من امیر بودم اما الآن مامور شده ام و فقط به حرف های شما گوش می دهم. در وقایع اخیر هم برخی می خواستند همان جریان تحمیل را به گونه ای مشابه تکرار کنند اما این امتیاز برجسته جامعه ماست که ولایت با پشتوانه معرفت و ایمان مردم این قدرت را داشت که بایستد.
    وی افزود: آقا بعد از وقایع 18 تیر 78 در جمع پرشور جوانان در مصلی فرمودند اگر کسی بخواهد چیزی را بر نظام تحمیل کند، انتظار صلح امام حسن(ع) را نداشته باشد، ما مثل امام حسین(ع) رفتار می کنیم. آن روز موضع نظام روشن شد که دیگر راه تحمیل بسته است و باید هر روز بسته تر شود تا ظهور محقق گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد