پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

ولایت فقیه صیانت کننده حاکمیت حقیقی مردم است

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام ' علیرضا پناهیان' روز جمعه در همایش بزرگ حامیان ولایت در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری استان مرکزی گفت: در جریان فتنه سال گذشته ، فتنه گران در پی مخدوش کردن جایگاه ولایت و نبود حاکمیت مردم بودند که با این تهمت لکه ننگینی در پرونده خود به جا گذاشتند.

وی افزود: قصه فتنه برای ما تمام نشده است و حامیان ولایت باید ایستادگی کنند چون مدعیان دروغین مردم سالاری به تدریج در حال فروپاشی هستند.
وی تصریح کرد: بر اساس روایات و مستندات تاریخی کسانی که در راه ولایت انفاق و فداکاری نکنند مبتلا به همراهی دشمنان خدا خواهند شد.
حجت الاسلام پناهیان با تشریح جریانهای تاریخی قبل و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیان کرد: جامعه در مسیر ولایتمداری و ولایت پذیری حرکت می کند چون میزان ولایت پذیری در دوران دفاع مقدس بسیار بیشتر از میزان ولایت پذیری در قیام 15 خرداد و 22 بهمن 57 بود.
وی گفت: امروز نیز حرکت جامعه در مسیر ولایت پذیری بسیار موفقیت آمیز است و روز به روز مستحکمتر و عمیق تر می شود.همه حوادث و رخدادهای مختلف در انقلاب اسلامی و در دولتها منجر به تحکیم ولایت شده است.
وی، فلسفه تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحقق ولایتمداری دانست و افزود: جامعه ای که ولایت مدار باشد اگر یک قدم در مسیر کج بردارد در قدم بعدی راه خطا را اصلاح خواهد کرد.
این وعاظ برجسته کشور تاکید کرد: امام زمان (عج) نیز با ظهور خویش ، ولایت می آورد چون عدالت واقعی ، آبادانی ، نعمت فراوان ، امنیت کامل و همه جانبه نتیجه و حاصل نظام ولایی است.
وی گفت: در جریان ولایت مداری از صدر اسلام تا کنون بسیاری از افراد ساقط و منحرف شده اند و همیشه در معرض آزمایش بوده اند و ما نیز در آینده با امتحانات پیچیده تری در زمینه ولایت پذیری مواجه خواهیم شد.
وی افزود: مدعیان و طرفداران لیبرال دمکراسی از تشکیل نظام ولایی نگران هستند اما افکار عمومی دنیا به خوبی می داند که نتیجه دمکراسی وجود هزاران کشته در عراق ، افغانستان و فلسطین است.
حجت الاسلام پناهیان از اساتیدو طلاب حوزه و دانشجویان و دانش آموختگان خواست با ارائه تحلیل های منطقی ، قوی و اثر گذار نتیجه دمکراسی غربی را برای جامعه بیان کنند تا همه بدانند که دمکراسی طی صد سال جزء فساد، فحشا و کشتار انسانهای بی گناه چیزی نداشته است.
وی یادآور شد: هم اینک به خوسات خدا و پشتیبانی مردم ، انقلاب اسلامی از خطراتی که بتواند ولایت را تهدید کند به سلامت عبور کرده و هدف رسیدن به اوج ولایت مداری است.
مشاور استاندار و مسوول دفتر امور ایثارگران استانداری استان مرکزی نیز در ادامه این همایش گفت: این همایش با هدف تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل و شهیدان والامقام و اعلان تبعیت همه جانبه از مقام معظم رهبری برگزار شد.
' محسن امیدی' افزود: تنها راه سعادت جامعه و خنثی کردن توطئه های دشمنان ، اطاعت کامل از فرامین و منویات ولی فقیه است.
وی افزود: حوزه امور ایثارگران استانداری استان مرکزی برای برگزاری سلسله همایش ها و نشستهای هم اندیشی با موضوع ولایت فقیه با سایر نهادها ، ارگانهای و تشکل های دانشجویی ، طلاب و دانش آموزی آمادگی کامل دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد