پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

پناهیان - حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان Panahian

کامل ترین مجموعه آثار حجت الاسلام استاد علیرضا پناهیان - صوت ، تصویر و متن - سخنرانی، گفتگو و ...

اینترنت بهترین بستر ظهور منجی

هیچ مقدمه ای از مقدمات فرج به اندازه عصر رسانه تأثیرگذار نیست. دین چیزی از جنس گفت‌وگو، تبلیغ، اندیشه، و پیام است؛ و عرصه‌ای همانند اینترنت و رسانه از بهترین بسترها برای ظهور حضرت به حساب می آیند.

پناهیان افزود: کار در فضای بین الملل خیلی راحت‌تر از فضای ایران است و با استفاده از مترجمان می‌توان فضای غرب را با کمترین استدلال به نفع اسلام تغییر دارد، زیرا غرب حرف باطل می‌زند، و برای جا انداختن سخن خود باید تلاش کند، اما مسلمانان و جهان اسلام به جهت اینکه حرف حق میزنند نیازی به جا انداختن کلام اسلامی ندارند. 

وی با بیان اینکه مبلغان و طلاب حوزه های علمیه نباید خود را از فضاهای فرهنگی در عرصه بین المللی کنار بکشند، تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن می فرماید« جاء الحق و زهق الباطل»، حق آمد و باطل از میان رفت، در این آیه قرآن نزاع بین حق و باطل بیان شده است وبعد در ادامه آیه ذکر شده است «ان الباطل کان زهوقا»، به یقین باطل از میان رفتنى است. مبلغان و طلاب حوزه های علمیه باید این آیه را برای زندگی بشری الگو قرار دهند و در عرصه های بین المللی تلاش کنند. 

این استاد دانشگاه در پایان گفت: هیچ مقدمه ای از مقدمات فرج به اندازه عصر رسانه تأثیرگذار نیست. دین چیزی از جنس گفت‌وگو، تبلیغ، اندیشه، کلمه و پیام است؛ و عرصه‌ای همانند اینترنت و رسانه از بهترین بسترها برای ظهور حضرت به حساب می آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد